fredag 22. januar 2010

Blått er flott !



I år er fargen blå
som tydeleg kan sjåast i min nye datakrok ;)
Tapeten ( eller papirduken ) på veggen har eg hatt der lenge,
og no pynta eg litt med den på bordplata til det ny-innbore skatollet.
Det har bestefaren til mannen min laga, og me har ikkje hatt det framme på mange år.
Det skal få sin renessanse no :)



Mange hyller og skuffer å fylla med.... ja nettopp, ROT !!
Eg er sjeleglad for min nye lap top som eg fekk til jol, den tek jo so mykje mindre plass :)



Blått er yndlingsfargen min ofte må eg sei, den dukkar liksom alltid opp på ein eller anna måte...
Ynskjer alle ein god fredag !

5 kommentarer:

Ida sa...

Virkelig flått blåfarge og det der.

Christine C sa...

Nydelig blåfarge på stolen og det andre - virkelig pent :)

Camilla sa...

hihi Helt enig!! Jeg tror blått kommer for fullt nå.. Ihvertfall hjemme hos oss ;-) Blått er hått!

Rosa sa...

Syns det var noko kjend med det møbelet, ja! Eg er òg veldig glad i blått, gjerne i mix med rosa. hihi.

Fin datakrok, og god helg!

Rosa sa...

Ein aldri så liten award til deko ligg hjå meg, og så får de sjølv finne ut korleis de vil løyse utfordringa som fylgjer med ;)