tirsdag 8. mars 2011

Gamle skulekart

Me har tidlegare vist bileter av skuleplansjane me fekk inn her tidlegare (me har berre nokre få att no), men eg trur ikkje me har vist nokon av dei flotte karta. Me har nokre få, godt slitne, kart over verda, Jødeland og Nordland/finnmark.



Og når ein er ferdig med å kikke i butikken håpar me du let deg friste til å ta ein kaffi og kake. Desse sitron og valmuefrø-muffinsane (me er ikkje så glade i ordet cupcake...) er i alle fall veldig gode! Då sjåast me då?

Ynskjer alle ei glimrande veke!

2 kommentarer:

marian sa...

Sk
ull
e gjerne hatt meg ein tur og smakt på dei kakene allså! "Ein vakker dag" tenkjer eg....Er veldig glad i å stikka innom dåke her òg.

Mitt hvite hus sa...

Kunne gjerne tenkt meg både kart og kake JEG =))

Ha en fin dag =)

klemme r