tirsdag 1. mars 2011

Godt å vera igang att




Fekk knipsa litt bilder frå kaféen vår på laurdag.
Mange folk var innom den dagen, og det var høg stemning i lokalet :)
( Bildene er sjølvsagt knipsa FØR alle folkene kom, he he ;) )
Det var godt å koma igang igjen, og godt å få rydda opp i butikken.
Me kosa oss litt sjølve også, med herleg cappucino, og litt testing av Chai latte, som vart ganske bra !



Me har fått inn Pukka te, mmmmm, dei er både gode å drikke og fine og sjå på.
Snikkarane bankar på vidare, røyrleggar er på veg, elektrikar har gjort fyrste del av jobben og me har hatt mange dugnadstimar til no og skal ha endå fleire framover.... Men det er no skøy og !
Kom gjerne innom oss torsdag, fredag eller laurdag :) 

5 kommentarer:

Synøve sa...

Så frodig og spennende den kafeen deres ser ut:) Ligner litt på kafeen til Aure kunstlag der jeg er med, artig å se hvordan DERE gjør det, alltid noen tips å hente!! Ha en fin marsdag - Synøve i Tingstuo

Mitt hvite hus sa...

Skjønner godt dere syns det er godt å komme i gang igjen..

Dere har det så koselig..

klemmer 0))

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så flott at de er i gang igjen.
Pukkateen er knallgoe og den kjem de til å selja mykje av:o)
Gler meg til me tek turen oppover igjen.
Til sommaren kanskje.
H

reSIRIkulert sa...

Eg vert så glad over å sjå bilete frå butikken dykkar, for det verkar så koseleg og innbydande!
Skulle ynskje eg budde nærare så eg kunne koma innom :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg har fulgt med på den spennende butikken deres ei stund nå. Hvis jeg noen gang passerer skal jeg absolutt stikke innom.

Lykke til videre. Dere finner noe til dere i bloggen min. (",)