søndag 31. mai 2009

Tur i skogen

Idag var det ein nyyydeleg dag som passa ypparleg for ein tur i skogen.
På Evanger ligg det mange små fjellgardar rundt oppi liene, Akslebjørg er ein av desse. Det er kjekt og gå opp til dei ulike gardane, og verkeleg drøyme om korleis livet var her i gode gamle dagar....




Her kan ein skimte to andre fjellgardar, Brunborg til venstre og Flansås til høgre.


Utruleg mykje fin kvitveis å sjå....


....og jammen var det ikkje ei gamal slåmaskin i enga....


Små elvar vert ein alltid så fasinert av....
Me er glad for at me har eit så stort og fint turområde rett utanfor husa våre, og naturen er til for å brukast og nytast ! :)

4 kommentarer:

Orlaug sa...

Fine bilder frå ein fin sundagstur, ser eg....flott den gamle slåmaskina!

einar sa...

Stilige bilete! Var til Akselbjørg for to år sidan. Meiner bestemt at eg og har teke bilete av slåmaskina. Det vart sikkert ikkje like godt, sidan eg ikkje har lagt det ut. Ein fin tur i ale fall.

Alettesiriane sa...

Eg kommer for å overnatte og nyta Evanger når dere er klare!!Å ta turer i nærområdet er eg for lite flink til.Men no blir det ei løysing!

Lycke sa...

Hääärliga bilder, tack för de fiina vyerna, så roligt att se när man inte har råd att resa så mycket..
Och tack för besöket inne hos mig, såå kul, och jag har lagt till dig hos mig nu!!
Här är man trött efter en heldag i trädgården och planerar tv-tittande...

Kram Lycke