tirsdag 27. oktober 2009

Ein kan kan finne både mangt og mykje i skogen!

Me Patina-damer har jobba mykje med forprosjektet vårt den siste tida. No driv me med sluttinnspurten, og då vert det ein del timar framfor datamaskina. I dag sa ryggen min at nok fekk vere nok, og då måtte eg ut på tur i ulendt terreng....
Eg tok meg då ein liten tur i nærområdet rundt garden vår; Elje Gard.
Det fyrste eg kom over var ei gamal bos-dynga (søppelplass). Eg måtte sjølvsagt bort og kikke litt nærmare!



Ikkje langt frå den gamle bosdynga fann eg denne flotte gamle komfyren!



Sjå kor flott mønster det er på ovnen! Det kan og sjå ut som han har vore sylv-farga, men det kan vel ikkje stemme?
Eg tykkjer denne gamle ovnen står der som eit lite kunstverk, og minnar oss om tider som har vore. Søppel er det i alle fall ikkje!

Det høyrer vel med til historia at eg ikkje vart så mykje betre i ryggen etter turen.... Trur nok eg må liggje på sofaen resten av kvelden. Fysisk aktivitet må vere oppskrytt?!

Patina -T

1 kommentar:

Fleur de Boheme sa...

Hej - har akkurat været på jeres hjemmeside og fundet jeres blog! Skal selvfølgelig følge med! Ved ikke om du husker os - var med min kæreste som kommer fra Dale på besøg hos hans forældre og fandt jeres superfine butik! Er selv tekstilkunstner og har min egen butik + atelier her i Danmark.

Håber det går godt med jer - lyder hyggeligt med gæstgiveri og Café.

Kan I ha´ det godt, Kirsten