torsdag 22. oktober 2009

Thrifty chic



Idag sitt eg på butikken og kosar meg med dei nyinnkjøpte bøkene mine :)
Og denne boka, "Thrifty Chic - interior style on a shoestring"
er berre så utruleg fin og heilt i vår ånd !
Som det står så fint ; " When it comes to creating a home, Thrifty Chic shows you how to reuse and restore, revive and revamp, and recycle and reclaim, in order to create a stylish yet individual home without spending a small fortune."
Det er vel som me skulle sagt det sjølv her på Patina :)



Den andre boka eg har kjøpt meg er denne ; Skandinavisk jul.
Ei bok eg har høyrt andre har skrytt av, og det virkar som det stemmer.
Klarar ikkje heilt stå imot fine julebøker...
Men, bøkene varar jo år etter år, så det er vel ikkje den dummaste innvesteringen... ;)



Patinadamene har ellers vore på møte idag, med Destinasjon Voss.
Me er inne i siste fase av marknadsundersøking og forprosjekt. Kanskje ikkje slike ting som er det kjekkaste me driv med, men det må jo til. Likevel kjekt å snakka med personar som kan gje oss eit litt anna syn på ting, noko som me kanskje ikkje hadde tenkt på....

2 kommentarer:

moa sa...

..boken Thrifty chic står høyt på min ønskeliste!
fortsatt fin torsdag -

moa

Vibeke sa...

oooj...thrifty chic har jeg hatt lyst på en stund! er den bra?

:)