fredag 10. juli 2009

Sommar og inspirasjon



Deilig ver idag og :) Blomar er satt ut på bordet vårt og det er stille i Gato idag.



Kom heim med mykje inspirasjon etter ferieturen, og måtte laga noko i full fart. Veit ikkje heilt kvifor eg enda opp med denne oppslags-bilde-ramma, men trur det helst var fordi eg også fekk ein plutseleg trang til å rydda i heimen..... og dermed ville eg kasta dei gamle bordskånarane frå Ikea, laga av kork. Hm, kanskje dei kunne brukast til noko.... Ja, kvifor ikkje :)



Synes denne retrokjolen er so fantastisk kul ! Idag måtte eg henga den fram litt, so eg retteleg fekk beundra den :)
God sommardag vidare og ei god helg i vente :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

kjempefint bilete, det øvste! og den kjolen er stiiilig men akk så pittelitteliten;-)
God helg!
-N-

Lycke sa...

Gillade verkligen den där klänningen...som en dröm!!!
Har en liten undran, som jag inte vet om ni sett!! Jag vill beställa presentpapper från er, men förstår inte riktigt vad som menas med assortert!?!
Jag skulle vilja ha tre rullar av den längst till vänster där det syns sex rullar i bild, och en av varje av de andra + två stycken av de småblomstrande nedanför, men jag vet icke hur jag ska bära mig åt..om det blir rätt alltså, hihi...

Går det att fixa på något sätt tror ni???
Tror jag väntar med termos och sådant och bara köper papper...skulle så önska att jag finge besöka er med en hel lastbil och bara kööööpa, mvhahahahhaaaha, men det går inte för tillfället, hihi...

Kramis Lycke