fredag 21. mai 2010

Før kjøkken....



No er me igang !!!
Snikkarane hadde sin fyrste dag i går, og kom allereie eit stykke på veg.
Ikkje dei vakraste bilder å visa idag, men slike før-bilder er vel sjeldan vakre ;)



Dette skal altså verta kjøkkenet til den vesle kafèen vår, i kombinasjon med butikken.
Det blir STAS !!!
Me går endå og surrar rundt oppi hovuda våre over mangt og mykje som skal bestemmast, men det skal bli så bra til slutt :)



Slik gjer ein snikkar når han er ferdig for dagen, henger sin habitt på dei ledige spikrar som det er mange av ;)

5 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Å - der er mykje flott potensiale i dei veggane der! Så spanande tider for dykk!

Gler meg til å sjå progresjonen!

Ha ei flott helg!

Alettesiriane sa...

dette blir gøy å følge med på!

Rosa sa...

Åh, så kjekt og spennande! Lukke til med prosessen - eg er ikkje i tvil om at det vert bra!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei .

Sjå der ja.
Dette må jo berre bli supertflott.
Gler meg til å følgje utviklinga fram mot ferdig kjøken.
Veldig koseleg å terffe på deg og familien på Kiwi`n i dag:)
Må skal nok ta oss ein tur til Evanger i sommar.
Fin pinsehelg til dåke.
Smil H

Kardemomme sa...

Så kjekt at dere har bakt syltetøykyss i dag :)) Jeg har visst ikke vært innom her på lenge! Det har vært noen måneder hvor jeg har vært mest "av" på nettet, men nå er jeg i ferd med å etablerer meg igjen her inne :))
Koselig å titte inn til dere Patinajentene som vanlig!
Skulle veldig gjerne ha vært i butikken og cafeen deres en gang! Det ser