tirsdag 9. november 2010

Kari Bremnes



Ja, du ser rett ;)
Patinadamene var ikkje berre på konsert med Kari Bremnes, men heile bandet tok likså godt turen innom oss på veg til Bergen dagen etter...
Ein av bandmedlemene var også innom oss på Balkanfesten i år, så han ville gjerne ta turen att, og det var jo veldig veldig koselig :) 
Eg og Irene prøvde knipsa bilder, men kvaliteten er vel ikkje noko å skryte av denne gongen. Kva kan ein forventa etter å ha vore fan av Kari heilt sidan nittitalet, og så står ho der plutseleg...
Hi hi, ei oppleving me skal kosa oss med lenge.
Konserten var også HEILT FANTASTISK !!
Med andre ord ei super helg....
og so tilbake til kvardagen... ;) hi hi

3 kommentarer:

CELINE sa...

Så kjekt!

Mitt hvite hus sa...

Kjempekjekt med en slik av brekk i hverdagen..det fortjente dere alle sammen...

Klemmer =))

Susanne sa...

Å, kor fantastisk!!! Skikkelig stas med eit heilt band på besøk!

Berre synd eg ikkje fekk med meg at ho skulle ha konsert. Eg diggar den dama! Får håpe ho kjem att ein gong...

- Susanne